Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Rólunk
Folyóiratról
Beküldések
Szerkesztőbizottság
Kapcsolat
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 17 szám 3-4 (2022)
Megjelent:
2022-12-28
Perszonalizáció és egészségtudatosság a marketingben
A perszonalizáció jelentősége a marketingben
Szabó Tamás, Szűcs Róbert Sándor
11-22
PDF
A magas rosttartalmú zöldségek és gyümölcsök szerepe a táplálkozásban
Panyor Ágota, Hipszki Flóra Dóra
23-34
PDF
Informatika és statisztika
Általános célú neurális hálózat tesztelése különböző adatbázisokon
Benkő-Kiss Árpád, Fabulya Zoltán, Hampel György
37-46
PDF
Innováció a szoftvertesztelésben – Megoldás-e az automatizálás?
Béli Marcell, Tóth Fanni, Varga Tamás
47-66
PDF
Számítás automatizálása Shapiro-Wilk próbához Royston algoritmusa szerint Excel számolótáblával
Fabulya Zoltán
67-74
PDF
Khi-négyzet próba Excel VBA űrlapjának kialakítása
Hampel György
75-82
PDF
Humánerőforrás menedzsment, logisztika és gyártástechnológia
A munkavállalók személyiségtípusának kapcsolata a vezetővel szembeni elvárásaikkal
Tóth Szimonetta, Kozák Anita
85-97
PDF
Egy Szeged környéki mezőgazdasági kft. készletgazdálkodása – etikai vonatkozásokkal
Zsótér Brigitta, Búrány Árpád, Deák Dalma
99-105
PDF
Karosszérialakatos munkák során alkalmazott hegesztési eljárások összehasonlítása
Zsótér Brigitta, Benkő Máté, Molnár Tamás
107-114
PDF