A Gyulakenyér Kft. ellátási lánca
Main Article Content
Absztrakt
A Gyulakenyér Kft ellátási láncáról, történetéről, működéséről írunk. A nagy hagyományokkal rendelkező cég Gyula város és vonzáskörzete pékségellátásának központi funkcióját tölti be. Ismertetjük a cég ellátási láncát a megrendeléstől, a beszerzésen át a gyártáson és a csomagoláson át a szállításig és az értékesítésig. Az esettanulmány végén ismertetjük saját elképzeléseinket a logisztikai fejlesztés területén.
Letöltések
Article Details
Hivatkozások
ASCM (2022): What is Logistics. Association of Supply Chain Management, <https://www.ascm.org/scm/logistics/> (2022.12.20.)
Fabulya Z., Hampel Gy., Joóné Muhi P., Kiss M. (2015): Higher product safety in the production of canned food with software development. Analele Universitatii Din Oradea Fascicula Ecotoxicologie Zootehnie Si Tehnologii De Industrie Alimentara, 14 (B): 149–156.
Fabulya Z., Hampel Gy. (2016): Biztonság és minőség konzervek hőkezelési folyamatának szabályozásával. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok, 11 (1-2): 119–126. https://doi.org/10.14232/jtgf.2016.1-2.119-126
Kis K. (2020): Minőségjavítás és -fejlesztés a vállalati partnerek bevonásával a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karán. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok, 15 (3-4): 25–53. https://doi.org/10.14232/jtgf.2020.3-4.25-53
Knoll I. (1999): Logisztika a 21. századbane. KIT Képzőművészeti Kiadó és Nyomda Kft., Budapest.
Kovács Z., Pató Gné, Szűcs B. (2008): Logisztikai Tevékenységek. Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet, Budapest.
Körmendi L., Pucsek J. (2008): A Logisztika Elmélete és Gyakorlata. Saldo, Budapest.
Szegedi K., Kerekes K. R. (2012): Challenges of Responsible Supply Chain Management. Club of Economics in Miskolc, 8 (2): 68–75. <http://midra.uni-miskolc.hu/document/13640>
Zsótér B., Illés S., Simonyi P. (2020): Model of Local Economic Development in Hungarian Countryside. European Countryside 12 (1): 85–98. https://doi.org/10.2478/euco-2020-0005
Zsótér B., Kaliczka R. (2014): Examinations carried out in relation to the shopping habits and satisfaction of costumers in the shops of Coop Szeged Ltd. Review of Faculty of Engineering Analecta Technica Szegedinensia, 8 (1): 38–41. https://doi.org/10.14232/analecta.2014.1.38-41