Divatról alkotott vélemény a divat szakmában, illetve a nem divat szakmában dolgozók körében

Main Article Content

Csipkés Margit
János Jávor

Absztrakt

Kutatásunk témájának egy olyan jelenséget választottunk, ami mindennapi életünkben jelentkezik, állandó körforgásban van, egyre nagyobb mértékben hozzájárul a gazdasági fejlődéshez, viszont elég keveset foglalkoznak vele. Ez a jelenség pedig nem más, mint a divat. Legfőbb célkitűzésűnk az volt, hogy párhuzamot állítsunk a divatvilágban dolgozók és nem divatvilágban dolgozók között. Kíváncsiak voltunk a vásárlási szokásaikra, illetve arra, hogy a két csoport hogyan vélekedik a feltett kérdéseinkre. Ezen kutatással szeretnénk rávilágítottam a téma komplexitására, illetve arra, hogy a marketing mellett még rengeteg tudományág foglalkozik a divat témakörével. Kutatási munkánk jelentőségét tükrözi, hogy Magyarországon igen kevés figyelmet fordítanak a témával kapcsolatos megfigyelésekre, miközben egyre jobban behálózza életünket és a gazdaságot egyaránt. Kutatásunk elkezdése során is láttuk már, hogy a divatjavak fogyasztásának esetében sokféle befolyásoló hatást kell figyelembe venni. 

Letöltések

Letölthető adat még nem áll rendelkezésre.

Article Details

Hogyan kell idézni
Csipkés, Margit, és János Jávor. 2017. „Divatról Alkotott vélemény a Divat szakmában, Illetve a Nem Divat szakmában dolgozók körében”. Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok 12 (4):137-57. https://doi.org/10.14232/jtgf.2017.4.137-157.
Folyóirat szám
Rovat
Tanulmányok